czwartek, 30 lipca 2015

Fast Food

Każdy z nas na pewno zjadł kiedyś jakiegokolwiek fast food 'a no chyba, że jest od małego wegetarianinem lub weganinem. Hamburgery, kebaby i wiele innych są naprawdę pyszne lecz, nie służą naszemu zdrowiu. Dla psów też są stworzone specjalne fast food 'y i są nimi smakołyki z firm takich jak pedigree czy innych niezbyt dobrych firm. Ja kupiłam "Pedigree Markies",w zoologicznym kupiłam podobne ale jedno takie ciasteczko kosztowało 30gr, więc kupiłam tylko 5. Powód dlaczego kupiłam tylko 5 był taki, że nie lubię kupować smaków na sztuki.  Od paru dni próbuję się zebrać i wybudować tor agility ale ciągle gdzieś chodzę. Jutro idę ok. 10km na nogach z psem na urodziny koleżanki. Dziś byliśmy ok. 4km od domu i poznaliśmy bardzo miłego pieska. Był to duży czarno - brązowy kundel, ale nie mogłam zrobić zdjęcia ani go pogłaskać choć się o to prosił. Przybiegł do nas jak szliśmy poboczem ulicy i się bałam, że albo Bonus albo kundelek zostanie potrącony.  Z psami jest jak z ludźmi. Nam smakują fast foody a im takie śmieciowe żarcie, co prawda każdy nawet zwierzęta lubią czasami sobie pojeść zdrowo. Te psie fast foody nadają się idealnie do treningów. Ja czekam tylko aż z dziadkiem zrobię tor, mam już miejsce u siebie w "ogródku" gdzie idealnie zmieści się tor. Tak więc ja szczęśliwa i zmęczona piszę z śpiącą Fatum na ramieniu. Fast foody dajemy nie ciągle a raz na jakiś czas.
Może macie jakiś pomysł jak zabezpieczyć psie łapki przed poparzeniem, może wazelina ?
Smutny Bonusik bo piesek poszedł do domku :(
Choć mieszka kilka metrów od nas.
 
Dwie, rzeczy które kocha Bonus

2 komentarze:

  1. Wegetarianie też jedzą fast food xD Jarskie,wegetariańskie,i bez mięsa ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem, ale ja mówię o takich typowych...

      Usuń