środa, 5 sierpnia 2015

Fakty o Bonusie #2

Najmocniej przepraszam za moją ostatnią aktywność ale pod ostatnim postem tylko jedna osoba zostawiła komentarz, ogólnie moja i wasza aktywność spadła. Obserwuję już kilka blogów które powstały w podobnym czasie co mój i powiem a może raczej napiszę, że mają więcej obserwacji, większa aktywność niż u nas. Postanowiłam więc, że postaram się pisać inaczej a nie jak typowa 13 latka. Czy mi się to uda napiszcie w najbliższym poście.

  1. Bonus panicznie boi się suszarki. Nie raz gdy była piękna jesienna pogoda a wiadomo jak to podczas czasu jesiennego czasem zimniejszy wiaterek a kiedy indziej mżawka, chciałam go umyć i zadbać w ostatnich miesiącach o jego sierść. No niestety po kąpieli w wannie łazienka była zalana a po dokładnym "osuszeniu" łazienki, gdy próbowałam osuszyć psa ten rzucał się na  mnie i suszarkę z zębami więc postanowiłam, że już nie będę stresować psa.
  2. Codziennie przez ok. godzinę "rozmawia" sobie z przyjaciółmi (czytaj każdy z psów w okolicy siada przy siatce i zaczyna szczekać, po czym czeka na odpowiedzi) :D
  3. Gdy zauważy, że drzwi do domu są otwarte niepostrzeżenie wbiega i leci po schodach jak oszalały, otwiera sobie drzwi pyskiem i lega na moim łóżku.
  4. Jak już dostanie się do mojego pokoju, bawi się tylko ubraniami, miśkami lub skarpetkami i żadna zabawka nie zastąpi mu tych rzeczy.
  5. Jeśli ucieknie i zacznie się go wołać to udaje, że nie reaguje i dłużej goni na "wolności" a gdy się go nie woła przychodzi po kilku minutach.
  6. Najbardziej kocha pluszaki, ale żaden nie wytrzymał z nim dużej niż tydzień a po tygodniu pluszaki popełniały samobójstwo.
  7. Z wiekiem robi się coraz bardziej agresywny czy to do ludzi czy do psów.
  8. Potrafi zapomnieć po tygodniu nawet bardzo dobrze wyuczoną sztuczkę.
  9. W budzie jest miejsce tylko na niego, buda była dla wilczura ale no cóż piesek zdechł a mój Bonus odziedziczył po nim budę w której śpi na plecach z nogami do góry i próbuje "rozepchać" budę
  10. Jako szczeniak pięknie chodził bez smyczy
 

4 komentarze:

  1. Mój pies też rozmawia z innymi psami xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Wskakiwanie na łóżko, skądś to znam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha no nie ma wygodniejszego miejsca, a ja potem dziwię się dlaczego mam dziury w prześcieradle :)

      Usuń
  3. Wskakiwanie... Ah Bibi kocha wskakiwać! Potrafi sobie odkryć kołdrę i się nią przykryć :D Co do punktu o gonieniu na wolności polecam spróbować przywoływania, dzięki temu pies będzie posłuszny na spacerach, u nas Bibi była szkolona tak że to ona nas pilnuje a nie my jej i gdy ją zawołamy musi przybiec.
    zapraszam bibiblogdog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń