środa, 24 czerwca 2015

[*] Fatum [*]

FATUM
Wiek: Rok (mniej więcej) 
Waga: Sprawdzimy
Wzrost: ?
Płeć: Samiczka
Rasa: Szczur domowy
Urodzona: ?
Pochodzenie: Polska
Umaszczenie: Husky
Kolor oczu: czarne
Znaki szczególne: Brak


Dlaczego jeden szczur a nie dwa? Przecież one są SILNIE stadne!!! Były dwa szczury, ale został jeden... Katastrofa czyli jej dawna koleżanka zdechła i to przeze mnie :'( A stało to się tak:
Pewnego dnia wymieniałam ściółkę w klatce, w między czasie szczury były w ulubionym transporterku. Gdy cały smrodek zniknął z klatki został usunięty szczury do niej trafiły. Odłożyłam żwirek i poszłam, okazało się kilka godzin później, że Katastrofa jest sztywna a Fatum przytulała się do niej i piszczała. Widok był straszny i powiem szczerze, że łezki mi się puściły. Katastrofa dosięgła opakowanie w którym znajdował się żwirek i go zjadła, wskazywały o tym ślady worka na dnie klatki. Od tamtego czasu Fatum nie jest już taka sama... Kiedyś bała się wszystkiego bo Katastrofa ją broniła a teraz stała się niezależna, ucieka ode mnie a zawsze się przytulała. Podobno to bardzo dobrze, że jest już niezależna ale jednocześnie straciłam z nią więź, którą ciągle próbujemy odbudować. Fatum za niedługo będzie miała 2 nowe, młodziutkie koleżanki..
Fatum na dole, Katastrofa na górze w starej klatce <3
Fatum




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz