wtorek, 30 czerwca 2015

LBA po raz 2

Zostałam nominowana przez: Pets-of-world. Zasady podejrzewam, że każdy zna a jeśli nie to proszę:
nominuje się 11 blogów i zdaje się im 11 pytań. Oczywiście ja nie mam kogo nominować :D
A więc zaczynajmy;

1.       Miasto czy wieś – dlaczego?
Wieś, nie lubię dużych miast. Mieszkam na końcu miasta i się cieszę. Na wsi nie jeździ tak dużo aut i jest spokojniej.
2.       Jaki jest twój ulubiony kwiat?
Nie posiadam ale jak już to róża czyli standardowo.
3.       Jaki rozmiar psa najbardziej lubisz – mały, średni, duży, olbrzymi?
Zawsze chciałam mieć  Saluki , owczarka niemieckiego czy husky’ego. Z tego wynika, że podobają mi się psy raczej duże ale inne (jeśli mi się spodoba charakter)też są fajne.
4.       Jak ma na imię twój pierwszy przyjaciel/ przyjaciółka?
Klaudia
5.       Ile miałaś lat kiedy zaczęłaś blogować?
Tyle ile mam teraz – 13
6.       Do której klasy idziesz po wakacjach?
Do pierwszej gimnazjum
7.       Twoja ulubiona cyfra to? I dlaczego?
Nie posiadam
8.       Na co głównie przeznaczasz pieniądze?
Na psa
9.       Iphone czy Samsung – dlaczego?
Samsung, iphone mi się nie podobają
10.   Czy korzystasz z takich stron jak: zapytaj.onet.pl, zadane.pl itp. ?
Tak z zapytaj.onet.pl
11.   Twoje plany na wakacje?
Nie mam, wszystko będzie planowane spontanicznie
 
Moje pytania:
1. Jaki jest twój ulubiony kolor?
2. Ulubione zwierzę?
3. Co wolisz zimę czy jesień?
4. Masz pomysły na pytania?
5. Ile lat ma twój pies?
6. Ile twój pies ma w kłębie?
7. Jak często chodzisz z psem do weterynarza?
8. Chce Ci się odpowiadać na te pytania?
9. Kiedy masz urodziny?
10. Masz przyjaciela/ przyjaciółkę?
11. Cieszysz się, że to już koniec pytań?

Nominuję:
Kto tylko chce niech odpowiada na pytania :)
 
 
PS. jeśli macie jakiś pomysł na posty to piszcie w komentarzach (nad morzem będę wam wstawiać).
 

12 komentarzy:

  1. 1. Ja się tak nie bawię
    2. *Dobra Rada* Archiwum daj na całej szerokości kolumny bocznej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hyyy (czy jak to sie pisze) jak możesz nie mieć "obserwatorów" no jak ?

      Usuń
    2. "Hyyy (czy jak to sie pisze) jak możesz nie mieć "obserwatorów" no jak?"
      Odpowiedź na to pytanie brzmi "No nie wiem :("'

      Usuń
    3. Jak możesz nie wiedzieć ?

      Usuń
    4. Może jest ze mną coś nie tak :'(

      Usuń
    5. Po prostu to co jest wyżej zastosuj ;)

      Usuń
    6. No wrr, archiwum na całej szerokości kolumny i obserwatorzy :)

      Usuń