środa, 24 czerwca 2015

Rico


 RICO



Imię: Rico
Wiek: 3 lata
Waga: 2 kg (mniej więcej)
Wzrost: ?
Płeć: Samiczka
Rasa: Królik miniaturowy 
Urodzona: 2012 rok
Pochodzenie: Polska
Umaszczenie: Łaciate (przewaga bieli)
Kolor oczu: Brązowe (z bliska)
Znaki szczególne: Brak


Rico to królik który ma ok. 2 lata. Nie jest to samiec lecz samica więc często mówię na nią Rikusia. Na początku myślałam, że jest to samiec dlatego tak ją nazwałam. Króliczyca jest agresywna ale tylko w klatce.  Nie lubi gdy przeszkadza się jej w czymkolwiek i kiedykolwiek. Pazurów nigdy nie da się jej obciąć a u weterynarza to tragedia. Jeśli chodzi o szczepienie to jest podczas niego w miarę grzeczna...


2 komentarze:

  1. Mój królik miał być Pusią, gdy zaczął obsikiwać dom to stał się Puśkiem.

    Próbowałaś położyć ją na swoich kolanach (tak aby leżała na plecach) i do tego zakryć jej czymś oczy? M mnie królik leżał pomiędzy moimi nogami na kocu (tak jakby wisiał), więc trudno mu było się poruszyć, ale ułatwiało mi to obcinanie u niego pazurków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż.. położyć się nie daje bo nie raz próbowałam... jak dobrze że jest jeszcze weterynarz ;)

      Usuń