piątek, 25 września 2015

LBA #6 + moje nudne... przeprosiny

Jak zawszę pomijam tłumaczenie o co chodzi w "akcji" LBA bo chyba wszyscy wiedzą o co w nim chodzi a jeśli nie to "wujek google nie gryzie".

Zostałam nominowana przez: Funia & Zuzia

Pytania:
 1. W którym roku się urodziłaś?
2. Twój obecny pies, jest Twoim którym pod względem kolejności?
3. Czy Twoi rówieśnicy wiedzą, że interesujesz się psami?
4. Twoja rodzina wchodzi na Twojego bloga?
5. Jaki post na moim blogu spodobał Ci się najbardziej?
6. Czym, oprócz kynologi, interesujesz się najbardziej?
7. Do której klasy teraz chodzisz?
8. Czy zdołałaś pogodzić naukę z psami?
9. Jaką fryzurę robisz sobie, idąc z psem (spędzając z nim czas)?
10. Byłaś kiedyś na wystawie psów?
11. Czy Twój pies ma adresówkę? 




Odpowiedzi:
  1.  Dokładnie 20 sierpnia 2002 roku
  2. Miałam mało psów ale to przez to, że nie jestem jeszcze BARDZO młoda.... Bonus to mój 2 pies
  3. Dwie koleżanki... Ogółem nie mam przyjaciół, może to dlatego, że nie potrafię dogadać się z klasą a poza domem nie mam zamiaru szukać nowych znajomości. Na przerwach siedzę tylko z koleżanką (Elizą) i czasem pogadam z nowym chłopakiem (Rafałem) z którym się bardzo dobrze dogaduję.
  4. Tata był tutaj chyba raz, mama nie używa laptopa o jakoś nie potrzebuje a siostra nie mysi wiedzieć ;D
  5.  O ten: ZOBACZ !
  6. Ach trudny temat... Zawsze kochałam skakanie na rowerze (mini skocznia koło domu, bez kasku ani innych zabezpieczeń) ale jeszcze bardziej sama jazda dawała mi mnóstwo radości i tu zaczynają się schodki. Kocham tak samo rap (muzykę) jak i jazdę na rowerze. Powiem szczerze, że te dwie rzeczy potrafią przebić nawet kynologie.
  7. Do 1 gimnazjum i powiem szczerze, że gdyby nie ciągłe kartkówki i sprawdzany mogłabym powiedzieć, że gimnazjum jest lepsze niż podstawówka i to 1000 razy 
  8. Nie, nie i jeszcze raz nie. Nie chodzę już na spacery w ogóle ale to akurat przez to, że jestem chora. Teraz chcę troszkę schudnąć i wyrobić kondychę więc wracamy do codziennych spacerów które trwają minimum 2 h
  9.  Zawsze miałam rozpuszczone włosy, ale niedawno siostra zrobiła mi wysokiego koka i teraz codziennie w takim chodzę. Tak naprawdę uzależniłam się od tej fryzury wstaję rano czeszę włosy i robię koka, szybko a włosy nie lecą na twarz.
  10. Adresówki nigdy nie miał, koniec miasta - wszyscy znają Bonusa ale od jakiegoś czasu chodzimy w nieznane i jutro zamawiamy :P


+Informacja
Szkoła, choroba, wyjazdy, szkoła, kartkówki, sprawdziany, oceny chyba wszyscy to zrozumieją. Jestem przeziębiona ciągle jeżdżę na jakieś badania... Oficjalnie przerywam na jakiś czas projekt: pisanie codziennie postów. Gdy skończę jeździć ciągle na badania, gdy wyrobię się ze szkołą posty będą codziennie. Bardzo Was wszystkich przepraszam.  Jeśli mi się uda to posty będą się pojawiały raz na miesiąc a jeśli dobrze pójdzie to częściej. PRZEPRASZAM !

 Moje pytania:
  1. Jak masz na 2 imię ?
  2. Jakie zwierze (dzikie) najbardziej lubisz ?
  3. Masz inne zwierzęta ?
  4. Jakiej muzyki słuchasz ?
  5. Skąd bierzesz pomysły na pytania ?
  6.  Jesteś w związku ?
  7. Jak długo prowadzisz bloga ?
  8. Jak sądzisz dlaczego masz tyle "obserwacji" ?
  9. Jak sądzisz dobrze wychowałaś/eś swojego psa ?
  10. Ulubiona książka ?

Nie nominuję nikogo (chyba, że ktoś chce)  bo i tak połowa osób nie odpowiada... 


16 komentarzy:

  1. Świetne odpowiedzi. Co do ulubionego posta na moim blogu, też go lubię :)
    Myślę, że nie ma potrzeby pisania postów co dziennie. Kiedy już wszystko ogarniesz, wystarczy że będą raz na 3/4 dni :)
    Życzę zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łapaj:

    1. Karolina :/
    2. Oczywiście, że wilk
    3. Taak, kota (chyba)
    4. Różnej...
    5. Z głowy :p
    6. Oficjalnie nie
    7. Ode marca
    8. Nie mam pojęcia
    9. Nie, nie i jeszcze raz nie
    10. Posiadam (chyba) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego :/ (taka minka) przy drugim imieniu ?
      Dzięki za odpowiedzi :P

      Usuń
    2. Nie wiem, jakoś tego imienia nie lubię...
      Nie ma za co :D

      Usuń
    3. Ach ja taka ciekawska... Co oznacza "oficjalnie nie" przy pytaniu czy jesteś w związku ? :P Zaciekawiłaś mnie

      Usuń
    4. I niech cie zżera ciekawość :P

      Usuń
  3. 1. Justyna, niestety xD
    2. Tygrys.
    3. Mam kota, 4 letniego kocura- Dyzia.
    4. Głównie słucham Red Hot chili peppers
    5. Z głowy, z sytuacji, które mnie spotkały czyli tzw ból dupy na zachowanie właścicieli wobec psów w moim mieście.
    6. Nope.
    7. Od czerwca, tego roku.
    8. Szczerze? Nie wiem. Nie wiem na ile ja wychowałam, na ile to wpływ rodziców czy też sytuacji życiowej (z powodu miejsca zamieszkania). Charlie ogółem jest dobrze wychowana, ma klika wad, te akurat spowodowane są wcześniejszym miejscem zamieszkania czyli nie lubienie gości w domu, strach, atakowanie dzieci- to już w pełni wyleczone czy też strach przed obcymi próbującymi pogłaskać psa na spacerze.
    10. Z takich nie psich- Dziewczyna z sąsiedztwa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zjadłam pyt. 8, 8 to Twoje 9. Co do 8- nie mam pojęcia :P

      Usuń
    2. Psijaciel4ever - no cóż ja też mam na drugie imię Justyna... Głupio brzmi Patrycja Justyna Zajda :/

      Usuń
  4. 1. Wiktoria
    2. Wilk.
    3. Nie.
    4. Rock, rock alternatywny w sumie to większość odmian rocka i metal.
    5. Po prostu pytam o to co chciałabym wiedzieć o osobach które nominowałam.
    6. Tak.
    7. Od 9 sierpnia.
    8. Nie wiem. Może to kwestia reklamowania się na innych blogach, czyli blogowych znajomych.
    9. Co do wychowania to mogę wypowiedzieć się tylko w kwestii Zera. Ale tu miałam ograniczenia rodziców, ale wydaje mi się, że jest taki jaki chciałabym żeby był. Nie ciągnie na smyczy, czeka przed położeniem miski, brak agresji, chęć do aktywności fizycznej, nie skacze na ludzi, nie gryzie dla zabawy i dobrze się odwołuje. Wydaje mi się, że dobrze go wychowałam, ale lepiej nie chwalić dnia przed zachodem.
    10. Nie mam ulubionej książki i nigdy mieć nie będę. Ale moim ulubionym autorem jest Coben, jeszcze nigdy nie zawiodłam się na jego książce. I kocham Władce pierścieni, Hobbita i Silmarillion. Uwielbiam Tolkiena za świat który stworzył.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja długo wyczekiwałam aż stworzysz bloga, niestety późno się o tym dowiedziałam... Sądzę, że inny mieli podobnie ;D

      Usuń
  5. 1. Dorota -po mamie
    2. Lis ,no i na szczęście w mojej wsi takich jest troche :D
    3. Tak , z tych których jestem ''właścicielką'' to kot,2 papugi i świnka morska
    4.Wszystkiego poza Disco Polo
    5.Nie wiem ,tak jakoś
    6. Nie , jestem za młoda ( XD )
    7. Od końca sierpnia
    8. Przez zapytaja,doglovin i psieblogipsaczakiego
    9. W sumie to moi rodzice go wychowywali ,a gdybym miała zacząc od początku to na pewno zmieniłabym jego wychowanie
    10. Na ratunek shanti - troche dziecinna ,ale mi się podobała ,szczególnie podejście tej dziewczynki do sprawy w cyrku ( nie chce spoilerować)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do 6 to jesteś chyba jedyną osobą która mnie rozumie. Klasa uważa, że zakochałam się w chłopaku który od niedawna chodzi do mojej klasy oczywiście tłumaczenie, że nie wierzę miłość w tym wieku nic nie daje :X

      Usuń