poniedziałek, 14 września 2015

Sesja zdjęciowa ! - nie tylko Bonusa

Jakieś kilka dni temu zrobiłam mini sesję zdjęciową. Nie przepadam za tłem czarnym lub białym jeśli chodzi o zdjęcia mimo, że to ładnie wygląda ale mi wydaje się sztuczne.. Nie wiem jak wam ale mi najbardziej podobają się zdjęcia "na łonie natury". Chciałam zrobić taką sesję w lesie (<3) ale coś tata mi nie ufa w sprawie aparatu (że zepsuję). Zdjęcia nie powalające jakoś specjalnie ale.. Już końcówka mojej nudnej wypowiedzi teraz instrukcja obsługi:
  1. Wybierz ulubioną piosenkę (ale taką która nie przeszkodzi Ci w oglądaniu zdjęć)
  2. Załóż słuchawki
  3. Ustaw muzykę aby szła głośno (najlepszy efekt - najwyżej ogłuchniecie i tak ważniejsze zdjęcia :D)
  4. Rozluźnij się
  5. Teraz możesz zacząć oglądać.


Pan żuk 

Coś się do oczka przykleiło :(

Ostrość... :/
Ach ten Majki zawsze musi zasłaniać..





Kogo zdjęć najwięcej ?
 

2 komentarze: