niedziela, 13 września 2015

Obietnice..

Obiecuję sobie dużo, jednak nie zawsze udaje mi się spełnić swoje obietnice. Obiecywałam, że kupię między innymi:
  • Nową piłkę
  • Furminator
  • Szelki
... były też obietnice nie związane z rzeczami:
  • Częstsze spacery
  • Spacer z psim kolegą
  • Codziennie czesanie
  • Gotowanie psu jedzenia - CODZIENNIE
  • Częstsze posty na blogu
  • Nauczenie psa w końcu sztuczki "poproś"
  • Więcej zdjęć 

I co i wszystko na marne ? Tak po prostu się poddam ? NIE, ale jest mały haczyk w tym wszystkim i to Wy musicie mi pomóc. Nie chodzi tu o pieniądze, przyjechanie do Kalwarii i spacerowanie z nami,NIE. Chodzi mi o prawdziwą motywację, którą dajecie mi pisząc komentarze, obserwując bloga ale nie tylko.. Wystarczy, że napiszecie cokolwiek związanego z motywacją. Jestem prawdziwym leniem, robi się coraz chłodniej i trzeba zapaść w sen zimowy, u mnie ten sen objawia się siedzeniem całe dnie pod kołdrą i czytaniem Waszych blogów. Czasami nawet nie mam zamiaru wstać z łóżka aby coś zjeść.
Napiszę Wam co z list (u góry) mam zamiar zrealizować a co raczej odpada.
  1. Nowa piłka widziałam bardzo fajną piłkę na sznurku, za jedyne 16 zł z dostawą ale.. to chyba odpada, mamy na tą chwilę piłki z których jesteśmy zadowoleni.
  2. Furminator prędzej czy później rodzice mi go kupią. Już za niedługo zacznie się jesień więc trzeba lepiej dbać o sierść psiaka. Ja zawsze jesienią obcinam sierść na łapach i brzuchu, po czym nie ruszam nożyczek aż do wiosny
  3. Szelki jako że mieszkam w małym mieście (jakim cudem to w ogóle nazywa się miasto?!) to mam mały wybór szelek. W sklepie zoo widziałam tylko szelki dla kota/ królika (ludzie to NIE psy ! czemu maltretujecie zwierzęta?) i wielki różowe szelki które na 100% będą obcierać psa. Samo zamówienie kosztuje ok. 100zł. Nie mam pieniędzy w tej chwili dlatego liczę na prezent od rodziców.. (miałam 20 sierpnia urodziny - dostałam prezent, a 28 sierpnia imieniny - jeszcze nic nie dostałam :)
  4. Częstsze spacery jak pisałam w takie jesienne dni (a co gdy będzie zima O_o) nie ruszam się nigdzie, dlatego czekam na motywacje
  5. Spacer z drugim psem ach marzenie.. W okolicy są tylko psy uwiązane lub biegające wolno, może kiedyś się uda ? Szkoda, że nie mamy tutaj żadnego "parku dla psów" tam byśmy siedzieli godzinami. Co najgorsze moja koleżanka ma psy "niewychowane, więc nie mogą chodzić na spacery" - jej słowa
  6. Codzienne czesanie jak pisałam wcześniej właśnie jesienią dbamy najbardziej o sierść. Mi nie chcę się czesać psa = pies szczęśliwy. Dlaczego pies szczęśliwy ? Bo nie lubi czesania...
  7. Codzienne gotowanie psu ach temat drażliwy. Gotuję psu domowe jedzenie pomieszane z karmą, czasami ZNOWU przez moje lenistwo pies dostaje czasem albo samą karmę albo mięcho.
  8. Częstsze posty na blogu gdybym miała o czym pisać to mielibyście tutaj codziennie pościk.. Mam pomysł przez te 2 tygodnie będę starała się pisać coś codziennie. Może wejdzie mi to w nawyk ? To będzie trudna próba, ponieważ będę starała się pisać ciekawie a jednak codziennie.
  9. Sztuczka poproś u nas odpada. Gdy chcę przytrzymać psi zad na ziemi to Bonus nawet nie podskoczy.
  10. Więcej zdjęć o tym było w poprzednim poście... No ale trzeba spróbować.

PS. podobają Wam się pytania na końcu posta ?   Czy w ogóle je chcecie ?
Dlaczego na zdjęciach ma być tylko Bonus ?
A Wy co sobie obiecywaliście ?
Nie musicie pisać w komentarzu ani nigdzie ale sami sobie odpowiedzcie
i
zastanówcie się czy jednak nie warto wziąć się za siebie.  
 

5 komentarzy:

  1. 1. http://www.znajdzpsiarza.czo.pl/index.htm - Znajdź psiarza ;)
    2. Powodzenia
    3. Nasze cele w realizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och no niestety spacery tylko w Krakowie (30 min ode mnie ale nie mam jak tam dojechać i kiedy) :(

      Usuń
    2. Jejciu następna... Zgłoś się i zapytaj kilku osób z Krokowa czy przypadkiem by nie dojechały do ciebie.

      Usuń
    3. Nie następna ale chodzi mi tutaj też o wiek osoby

      Usuń
    4. Następna i nie rozumiem o co ci chodzi z wiekiem...

      Usuń