środa, 16 grudnia 2015

"Rusz z kanapy cztery łapy" - czyli wyzwanie od Astora

Na blogu Astor zobaczyłam wyzwanie, które postanowiłyśmy wypełnić. Na czym polega całe wyzwanie ? Wystarczy wykonać te rzeczy:
    -Naucz psa nowej sztuczki,
    -Utrwal przywołanie,
    -Zrób psie jedzenie,
    -Pójdź na dwugodzinny spacer co najmniej dwa razy (uwierzcie, ciężko znaleźć czas!),
    -Uporządkuj psie rzeczy,
    -Kup lub samodzielnie wykonaj psu zabawkę,
    -Przejdź (w ciągu miesiąca) chociaż 20 km,
    -Wyczesz porządnie psią sierść,
    -Spotkaj się z innym psiarzem (jeśli go nie masz, wybierz się na spacer z psem i swoim znajomym :),
    -Wykonaj psu świąteczną sesję,
    -Upierz legowisko,
    -Upiecz psie ciacha,
    -Weź udział w psim konkursie,
    -Zacznij walkę z największym psim lękiem!


    Resztę przeczytacie na blogu "Astor", na początku wydaje się łatwe ale jak jest naprawdę ? Przekonacie się za niedługo.



Moja nowa miłość...

11 komentarzy:

  1. Nie wiem co się zadziało, że gdzie nie gdzie jest białe tło... ale okey. Bardzo Was za to przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyzwanie, trochę nie dla nas, ale Wam życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki... czemu nie dla Was ?

      Usuń
    2. Bo moje psiaki większości z tych celów nie potrzebują, m.in. szczotkowanie, jest to im w tym okresie zbędne, albo weź udział w psim konkursie (o co tu chodzi), albo kup, lub wykonaj psią zabawkę, nie ma takiej potrzeby...
      Moim zdaniem autor wyzwania robił cele tylko pod siebie i swojego psa, nie innych.

      Usuń
    3. U mnie bez szczotkowania się nie obejdzie :/ ... Mi coś takiego pasuje bo nigdy nie wiem co mam robić, a jeśli biorę udział w jakimś wyzwaniu to już mam jakieś cele.

      Usuń
    4. Ja uważam, że każdego psa powinno się szczotkować :p Mój nie potrzebuje częstej pielęgnacji ale mimo to szczotkuję go.
      Psi konkurs - np. facebook oferuje mnóstwo psich konkursów ;)
      Nie robiłam pod siebie i psa, są to cele, które każdy może wykonać, wystarczy tylko chcieć. Pewnie masz mnóstwo zabawek... Ok, rozumiem, ale ten plan miał być motywajcą, żeby zrobić coś dla siebie i psa. :)

      Usuń
  3. Wyzwanie fajne ale my też nie bierzemy udziału.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozdrowienia od Astora! :D Dziękujmy za wzięcie udziału w wyzwaniu! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To my dziękujemy za stworzenie wyzwania (przynajmniej nie będziemy się nudzić).

      Pozdrawiamy

      Usuń
  5. Nieświadomie wypełniłam całe wyzwanie :)
    http://psiolubni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń