środa, 28 października 2015

25 października - DZIEŃ KUDNDELKA :P + top 5

Jak dobrze, że istnieje facebook ! Gdyby nie on to na pewno nie wpadłabym na to, że to właśnie w niedzielę był dzień każdego kundelka. I co teraz ?! Pies na polu szczeka i szczeka a ja pod kołderką (choć było ciepło). Rodzice przyszli do mojego pokoju i pytają
- "jedziesz z nami do Wadowic ? Tata pójdzie na basen a my na zakupy". Hmm... czemu by nie pojechać ?
Chciałam kupić sobie kilka  rzeczy do pokoju więc poprosiłam mamę abyśmy poszły do "Pepco". Gdyby nie Pani która szperała w półce z rzeczami dla zwierząt to nawet bym jej nie zauważyłam. Poczekałam grzecznie aż kobieta odejdzie (bo nie chciałam się z nią przepychać) i sama zaczęłam szperać. Po kilku minutach znalazłam zwykłą, bez podszycia,  pewnie niezbyt wytrzymałą, czerwoną obrożę. Długi czas szukałam obroży która będzie po prostu tania i widoczna - i tak psa nie będę na niej wyprowadzać.
A więc Bonus na dzień kudłacza dostał obrożę, dobre jedzonko i spanie w domu. Nowej obroży na tą chwilę nie będę wam pokazywać.

Smaczki są to i mina jest....


Każdy teraz robi "top 5 ras " więc i ja to zrobię :P Przepraszam, że tak krótko ale nie potrafię opisywać ras.

  1. Owczarek Niemiecki - piękny, silny i pracowity psiak, czego chcieć więcej ? Pies energiczny i żywiołowy, inteligentny, posłuszny - jeżeli jest dobrze tresowany. 
    www.na4lapachi1smyczy.fora.pl
  2. Nowofundland - wielka, puszysta kulka. Ta rasa to po prostu misie, zazwyczaj (dobrze wychowane) są nastawione przyjacielsko do wszystkich, rasa która kocha wodę. Rzucisz patyk do wody, żaden problem zaraz Ci go przyniesie :P
    www.napsimtropie.pl
  3. Wyżeł Weimarski - wierny, spokojny i inteligentny. Psiak często stara się dominować i niekiedy się nie słucha, aby do tego nie doszło trzeba być konsekwentnym właścicielem.
    www.bielanskasfora.com
     
  4. Siberian Husky- psy zaprzęgowe, nie potrafią usiedzieć w miejscu...
    pudlaki.blogspot.com

  5.  Border Collie - bardzo mądre, chętne do pracy, uwielbia biegać.
    www.border.wortale.net


4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Chyba trochę nie... Nie wiedziałam co napisać o danych rasach.

      Usuń
  2. Szkoda, że nie pokazałaś obroży :(.
    Moim zdaniem napisałaś dobrze, nie ma co się rozwklekać, bo łatwo można zacząć przynudzać ;).

    Pozdrawiamy E&D

    OdpowiedzUsuń
  3. 2, 3, 5 czyli Nowofunlanda, Weimara i bordera zaliczyłabym do moich dalej ulubionych ras. Kiedyś na wakacjach widziałam nowofulanda, cudna bestia.

    OdpowiedzUsuń