niedziela, 29 listopada 2015

POWRACAMY ! LBA #7

Przepraszam, że aż tak długo mnie nie było ale nie miałam laptopa. Przez ten czas miałam miliony pomysłów a teraz ? Zostałam bardzo dawno nominowana.... ale.

Zostałam nominowana przez: PSIjaciel Charlie

Pytania:
1. Kontakt psa z innymi przedstawicielami gatunku- potrzebny czy nie?
2. Czy masz ulubione smaczki dla psa? Jeśli tak to jakie i dlaczego?
3. Czy ćwiczysz z swoim psem w miejscach publicznych jak na mieście, w parku?
4. Czy planujesz kupić swojemu psu odblaskowe akcesoria na jesień/zimę? Może już masz?
5. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku do chodzenia z psem na spacer?
6. Trenowanie OBI, w klubie czy samemu?
7. Jakbyś mógł teraz mieć nowego psa był by to pies rasowy (jeśli tak to jakiej rasy) czy nierasowy?
8. Czy organizujesz swojemu psu jakieś zajęcie podczas gdy uczysz się/odrabiasz lekcje?
9. Top 5 ulubionych psich blogów?
10. Jakie masz marzenia co do swojego teraźniejszego psa?
11. Czy miałeś/aś kiedyś chwile, że chciałeś zgłosić się o pomoc z psem do behawiorysty?

Odpowiedzi:
  1. No pewnie, że TAK !  Jeśli szczeniak a także dorosły pies nie będzie widywał choć kilka razy na rok jakiegoś innego psiaka to po prostu (pewnie, prawie na pewno) już nie będzie akceptował innych psin.
  2. Mojemu Bonusowi najbardziej zasmakowały smaczki: Pedigree rodeo, zawsze rozdzielam je na pojedyncze "pałeczki" i kroję na kawałeczki.. Co prawda pies gdy tylko zje wszystko dostaje inne NOWE smaki.
  3. Na tą chwilę nie, kiedyś ćwiczyliśmy no ale teraz brak czasu.
  4. Mamy smycz odblaskową, szelki (ach i już zdradziłam o czym następna recenzja) są czarne z elementami białymi - niestety mało widoczne, obrożę i chustę odblaskową mamy zrobioną (jakieś 2 miesiące temu), na obrożę często zakładam też odblaski które dostaliśmy w szkole te takie zwijane paski
  5. Na pewno jest to połowa wiosny i jesień w którą nie pada aż tak często
  6. Ja raczej popieram w klubie, ale jeśli ktoś jest doświadczony to czemu nie ?
  7. Po przeżyciach z Bonusem wybrałabym jakąś spokojną i łatwą (jeśli chodzi o szkolenie) rasę, jednak wolałabym pójść do schroniska pozna te zwierzaki i stamtąd zabrać szczeniaczka 
  8. Bonus jest psem "pasterskim" ha ha aż leżę na ziemi... Jego owcami są koty :P, a tak poważnie to Bonus zazwyczaj siedzi na polu.
  9. Nie posiadam, jeżeli obserwuję kogoś blog to oznacza to, że bardzo mi się spodobał. 
  10. NIE, ja nie posiadam marzeń... Dawno temu doszłam do wniosku, że marzenia się nie spełniają. Wyznaczam sobie cele które staram się spełnić. Chciałabym popracować nad swoim i Bonusa lenistwem, nauczyć go chodzić na smyczy i poprawić relacje.
  11. Czasami przeraża mnie to, że Bonus bez powodu potrafi rzucić się na człowieka. Od niedawna tak się zachowuje (chyba od tygodnia). Mój nauczyciel od muzyki rozdaje opłatki... Byłoby wszystko okey, gdyby Bonus nie ugryzł go lekko w nogę gdy wychodził z domu. Podczas kąpieli Bonus zaczyna na mnie warczeć i pokazywać kły stanowcze "NIE, Bonus" pomaga. Podczas zabawy zachowuje się agresywniej niż zwykle (zwykle to był "aniołek"). Mam nadzieję, że to tylko chwilowe i sama sobie z tym poradzę, jeżeli nie to zostaje nam behawiorysta. 

Moje pytania:
  1. Masz jakieś problemy z psem ? 
  2. Nad czym teraz pracujecie ? (Ty i pies)
  3. Twój pies śpi z Tobą na łóżku czy w legowisku ?
  4. Jaką karmą karmisz psa ?
  5. Ulubiona sztuczka ?
  6. W czym Twój pies jest najlepszy ? (co sprawia mu największą radość)
  7. Uprawiasz jakiś sport ?
  8. Kupujesz psom/psu prezenty na święta ? (jeśli tak to jakie)
  9. Co najbardziej lubisz robić z psem ?
  10. Jak często chodzisz na spacery ?
  11. Jaki jest twój ulubiony film ?
Nikogo nie nominuję
 Zdjęć nie ma ponieważ coś się znowu zepsuło :/

9 komentarzy:

  1. A odpowiem czemu by nie

    1.Tak, zacząć wymieniać ? :p
    2. Jestem na telefonie wię napiszeę tylko, że po prosu tu będzie na blogu
    3. Logowisko niedobra pani zjadła wię ma wybór łóżko albo klatka
    4.Był briy,jest real nature i hamburgery (chappi) będzie ekunuba
    5. Moja czy psa ?
    6. Pozowanie na maltretowaną wiewiórkę przejechaną przez walec
    7. Yhm osobiście wiele ;) Z psem to wdrażamy sie w dogtrekking a na wiosnę agi
    8. Tak: tajemniczo wąż, kość, piłka z dziórami i krokodyl
    9. To co lubię ja i lubi on to spanie i spacery
    10
    11.3x dzienne 7 dni w tygodniu a w święta kiedy sobue książe zażyczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Jak chcesz to zacznij wymieniać (a co mi tam :P )
      5. Może być i Twoja i psa

      Widzę, że już prezenty dla Simby masz.... ja niestety nie wiem co kupić + wydałam forsę na karmę :/ ale coś się wymyśli.

      Usuń
    2. Em...
      1. Bezdomki, brak skupienia, brak chęci do pracy....
      5. Psa: "pokaż brzucha" (zdechł pies) szczególnie w wersji "nie ma mnie tu" albo "już harowałem to teraz pośpię. NIE WIDZISZ, ŻE ŚPIĘ CZŁOWIEKU ?"
      A moja to "ukłon" albo nasz prawie "suseł"

      Ni mam - dwie zabawki z ... leżą i się kurzą a reszta prezentów zamawiana będzie jutro :D Zawsze możesz zrobić.

      Usuń
    3. Właśnie szukam ciekawych pomysłów na zabawki DIY ale nigdzie nie widzę :/ Może Ty masz jakiś ciekawy pomysł ?

      Usuń
    4. Owszem, nawet kilka ale to na pw ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. A dzięki... Strasznie brakowało mi Was wszystkich, na telefonie źle się czyta blogi :/

      Usuń
    2. No dokładnie, mam nadzieję, że do nas wpadniesz :)

      Usuń
    3. Oczywiście... Jak na tą chwilę każdy post przeczytany :)

      Usuń