poniedziałek, 30 listopada 2015

Nasze plany na Grudzień

Tak, doczekałam się.....  grudnia. Nie widuję się często z rodziną (kilkanaście razy na rok) a Święta to najlepszy czas na takie spotkania. Zawsze kojarzę sobie ten okres z miłą atmosferą i ciepłym kaloryferem :P Chociaż dopiero początek Grudnia (a dokładnie jutro zaczyna się nowy miesiąc) a ja już mam cały pokój udekorowany :D

Takie wiosenne zdjęcie (?)
Co chcemy zrobić przez ten miesiąc ?
  1. Dopracować sztuczkę "wstydź się"
  2. Oduczyć Bonusa skakania po gościach (przyda się na wigilię i nie tylko)
  3. Przyzwyczaić go do chodzenia w czapce ŚW. Mikołaja
  4. Nauczyć się kilku nowych sztuczek
  5. Zrobić listę sztuczek które umiemy i które chcemy umieć
  6. Zadbać o kondycje sierści
  7. Przyzwyczaić psa do nowej karmy
  8. Poprawić relacje człowiek-pies (są dobre ale mogą być jeszcze lepsze) 
  9. Zrobić szarpak
  10. Zrobić nową smycz lub inną rzecz
Jeżeli skończymy wcześniej większość zadań/ celów to wyznaczymy sobie nowe, niestety na tą chwilkę jakieś kreatywne nie przychodzą mi do głowy.
 
Czy tylko mi blogger szwankuje ?  
Nie mogę dodawać normalnym sposobem zdjęć (dlatego tak mało)

7 komentarzy:

  1. Mam tak samo jak Ty, również kocham Święta i chciałabym, żeby ich nastrój utrzymywał się przez cały rok, ale to niestety niemożliwe. Mam mnóstwo pomysłów na dekoracje, ale nie dekoruję jeszcze pokoju, bo jednak ledwo zaczyna się Adwent, to jeszcze oczekiwanie na przyjście Boga :).
    Powodzenia w spełnieniu Waszych planów, u nas też grudzień zapowiada się bardzo aktywnie.

    Pozdrawiamy E&D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Mam nadzieję, że wszystko Wam się uda :)

      Usuń
  2. Świetne plany i cele :)
    Życzę powodzenia :P
    A mogę wiedzieć, jak ustroiłaś swój pokój?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz to za ok. tydzień mogę Ci wysłać zdjęcia bo w tej chwili tata maluje mi pokój.

      Usuń
  3. PS. Nie, nie tylko Tobie blogger szwankuje. Dzisiaj zauważyłam, że mam to samo ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach... uwielbiam blogger'a ponieważ jest przejrzysty i "łatwy w obsłudze" ale coraz częściej coś się dzieje. Mam tylko nadzieję, że nie będę musiała zmieniać adresu bloga :/

      Usuń
  4. Powodzenia w postanowieniach, my też mamy kilka i myślę że nam się uda! :D
    Pozdrawiam B&M
    bibiblogdog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń