wtorek, 16 sierpnia 2016

Nie samym psem żyje psiarz

Jeżeli się nie mylę to tą serię zapoczątkowała Marta z bloga Mango - whippet z pasją. Jeżeli jednak ktoś inny wymyślił taki temat to proszę poprawcie mnie. 

Moje zainteresowania

Muzyka 

Już od najmłodszych lat muzyka mi towarzyszyła. Tata grał kiedyś na gitarze klasycznej a dziadek na akordeonie. Ja w prawdzie nie potrafię grać nawet na flecie, ale jeżeli ktoś potrafi zagrać na jakimkolwiek instrumencie to bardzo to cenie. Najchętniej a zarazem najczęściej słucham rapu i nie nie jest to Gang Albanii którego z całego serca nienawidzę (bez urazy).

Fotografia 

Staram się robić w miarę dobre zdjęcia, a przynajmniej takie które da się oglądać. Planuję zakup jakiegoś dobrego obiektywu, lecz nie znam się najlepiej na tym. Do niedawna fotografowałam tylko zwierzęta lecz obecnie zaczęłam cykać bardziej "artystyczne" zdjęcia.


Sport

Czy jest coś lepszego niż wyżycie się fizycznie a przy okazji spalanie kalorii ? Według mnie nie. Najbardziej odnajduję się w bieganiu oraz "boksie" ale spokojnie nie jestem kulturystką a wymiękam już po kilku pompkach, chodzi mi bardziej o sam trening na workach (wątpię aby ktoś zrozumiał o co chodzi)

Akwarystyka

Może i nie posiadam  wielkiego akwarium (choć planuję) to bardzo się interesuje rybami. Obecnie zajmuję się 50 litrowym akwarium a w nim pływa harem bojownika. Często ludzie trzymają "glonojady" w małych akwariach a prawda jest taka, że glonojad jest tak naprawdę zbrojnikiem (najczęściej Ancistus) i potrzebuje minimum 100 litrów. Popularne są również Xiphophorus helleri (mieczyk) i Black Molly/ Poecilia velifera (molinezje), na oba gatunki potrzebne jest minimum 112 litrów. W niedalekiej przyszłości planuję 150 litrowy baniaczek a w nim prawdopodobnie parkę Mikrogeophagus ramirezi , stadko Corydoras'ów (pewnie Corydoras aeneus albino ) oraz  Paracheirodon aexlrodi. Jak ktoś rozumie to co napisałam i zna te nazwy ryb to gratuluję :) Ja tych nazw uczyłam się dosyć długo a i tak przy niektórych nadal popełniam błędy. 
 

Czytelniczka

Co prawda nie czytam książek na okrągło (a szkoda) ale to tylko przez elektronikę. Cały dzień przesiaduje na komputerze bądź telefonie a w nocy nie mam ochoty czytać przez zmęczone od ekranów oczy. Jeżeli jakaś książka wyjątkowo mi się spodoba, potrafię poświęcić nawet cały dzień na jej czytanie. Najczęściej czytam kryminały bądź thiller, mam już dosyć tych wszystkich książek i filmów o miłości, zawsze zaczynają i kończą się tak samo :) 
 

Pozdrawiamy 
Patrycja&Bonus&Mini
 

14 komentarzy:

  1. Fajne zainteresowania, a twoja wiedza o akwarystyce i tak spora. Wow xd. Też myślę nad tym postem, ale nw... ;D A zdjęcia przepiękne *.*
    Pozdrawiam daisy-crazyworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię czytać takie posty. Zawsze można dowiedzieć się czegoś nowego o autorze, tym samym znajdując tematy do wspólnych rozmów :) Sama mam w planach taki post, ale jakoś nie mogę się do tego zabrać.

    Pozdrawiam,
    www.piesradzi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam czytać posty, które ujawniają rąbem z życia autora bloga :D
    Tak, znam nazwy gatunków ryb, ponieważ w moim domu są dwa akwaria (65L i 350L) :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zainteresowania !
    Ja też trochę interesuje się akwarystką,obecnie posiadam 75l zbiornik :)

    Pozdrawiamy: http://soniakochanasunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam za akwarystykę i umiejętność łacińskich(?) nazewnictw ryb. Serio.
    Lubię takie posty, można się dużo dowiedzieć o autorach :)
    Pozdrawiamy, Biscuit Life!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też lubię czytać i sport ;)
    A za nazwy ryb to szacun mi było ciężko to przeczytać.
    No i w końcu muszę dokończyć pisać ten post u mnie, bo chyba piszę go już miesiąc XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam ten post już dawno napisany ale potrzebowałam zdjęć, miałam fajny pomysł na niektóre z nich ale potrzebowałam modelki która pojechała na wakacje do Egiptu :)
      Haha, ja kiedyś również miałam ten problem, później postanowiłam nauczyć się nazw pewnych gatunków aby łatwiej było mi wyszukać o nich informacje.

      Usuń
  7. Sama uwielbiam książki, fotografowanie też a nawet polubiłam bardziej ruby. Mając swoje jeziorko/staw trzeba :P

    Pozdrawiam
    http://skundlowani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Również interesuje się muzyką i fotografią, grywam na instrumentach bądź grywałam i coś tam umiem :D Do tego fotografia, nie ma to jak patrzeć na swój osiągnięty cel :D
    Pozdrawiamy! :)
    http://jump-sky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie czytałam tego typu postów, ale super że one powstają-ja wiem, że psiarze to w głowie głównie pieski... ale kurcze, są też jakieś zainteresowania, znajomi, rzeczy nie związane z psami. Znam niestety osoby, ehem 'psiarzy', którzy na siłę chcą obracać się tylko w tych tematach. To chore.
    Ja też uwielbiam rybki. Od dzieciaka miałam akwarium i rybki, potem wszystko minęło i tęsknię za tym cholernie :/ Ale cóż, mam teraz inne wydatki, a na akwa przyjdzie czas ^^
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również lubię czytać książki, ale mało czytam z tego samego powodu co i Ty. Pamiętam, że niedawno grubą książkę chapnęłam w 3 dni, a teraz męczę krótką i mało ciekawą.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię czytać tego typu posty ;) Widzę że mamy wspólne zainteresowania :D

    Zapraszamy do nas:
    A
    daisysportingyork.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń