środa, 6 lipca 2016

Dziwne gadżety dla psów

Czego ludzie nie wymyślą aby.... no właśnie aby co. Aby ułatwić sobie życie a przy okazji i życie psa czy może ułatwić tylko swoje życie, a życie psa zniszczyć ? Niektóre gadżety są zabawne, inne mnie przerażają a jeszcze inne rozśmieszają. A Wy jakie macie odczucia?

  • Kołowrotek - czyli jak z psa zrobić chomika. Masz grubego psa ? Zamiast wyjść z nim na dwór, kup mu kołowrotek, to dobra inwestycja. W żadnym sklepie nie mogłam znaleźć otóż tego gadżetu, ale może to i dobrze. Jeszcze bym się skusiła ;)
 
  • "Winda" - może i ciekawe rozwiązanie dla starszych bądź chorych psów, ale wątpię aby dorosłemu, zdrowemu psu na coś to się przydało. 
  • Wideotelefon - wyjeżdżasz na wakacje ? Kup psu wideotelefon, a będziesz mógł codziennie rozmawiać ze swoim psiakiem.
  • Smycz z kiełbasy - czy jest coś lepszego niż zrobienie durnia z siebie i swojego psa ? Wątpię, ale spokojnie. Jeżeli smycz przypominająca kiełbasy niezbyt Was interesuje to może smycz przypominającą pistolet ?
  • "Sex lala dla psa" - szukając czegoś do tego wpisu, zauważyłam coś co mnie zdziwiło do tego stopnia, że kliknęłam na obrazek. Pożałowałam tego od razu. Nie chcę się rozpisywać na temat tego gadżetu boo.... to jest chore.
  • Kaczy kaganiec- na pewno wiecie o co chodzi. Powątpiewam aby ktoś tego nie widział chociażby w internecie. Kaczy kaganiec czyli coś całkowicie nieprzydatnego do życia. Niby jest to kaganiec, a kagańce się przydają ale mało funkcjonalny. Polecam połączenie tego kagańca i smyczy "z kiełbasy".
  • Kuweta dla psa- może zdałoby to egzamin... Jeżeli wychodzimy gdzieś na cały dzień a nie mamy psu jak zapewnić spaceru to może, może ale i tak pewnie pies niezbyt chciałby z tego korzystać. 
  • Psi odkurzacz- Ciekawy gadżet... chociaż "odkurzacz" nie poradziłby sobie z kłakami Bonusa, to może z sierścią innego psa dałby radę. 
  • Okno w płocie - wysoki, zabudowany płot, Twój biedny pies nie może obserwować co dzieje się za płotem. Idealnym rozwiązaniem jest kupienie "okna" do płotu :')
  • Buciki z mopa - chyba najlepszy gadżet z tych wszystkich. Wreszcie psy także po sobie sprzątają... chociaż pewnie przez te buciki pies roznosiłby jeszcze więcej sierści. 
  • Rowerowy wieszak na psa - wątpię aby to był prawdziwy gadżet, raczej ktoś wrzucił to dla żartu, ale ja się tam nie znam. Wolę już nie przechodzić na ciemną stronę internetu. 
Taki luźny post. Pewnie sądzicie, że nie mam o czym pisać, i tak i nie. Z jednej strony chcę jeszcze ten tydzień przeznaczyć na pełny chill, zero treningów, męczenia się na polu, po prostu odpoczynek. Mam już w planach jeden post, ale jeszcze musicie poczekać. Być może w przyszłym tygodniu go opublikuje, będzie to dosyć ważna informacja. 
 
Pozdrawiamy
Patrycja & Bonus

18 komentarzy:

  1. Większość gadżetów to głupoty, ale ta winda... :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie przestaną mnie zadziwiać te "wynalazki" i zastanawiam się to wymyśla i co najważniejsze po co?
    Może wyjdę na odmieńca, ALE smycz-pistolet wygląda przekozacko, a jeśli byłaby gdzieś dostępna w Polsce to serio kupiłbym ją :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz, może jest, nie sprawdzałam akurat tego produktu bo aż tak mnie nie zaszokował :P

      Usuń
  3. Ja nie rozumiem co kieruje ludźmi kiedy to wymyślają. A z ostatnim powodzenia dla piesków kiedy ich właściciel jedzie po dziurach/kamieniach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Głupota ludzka nie zna granic. Dobrze, że co drugi sklep nie ma tego w wyposażeniu - bardziej popularne, to i więcej chętnych :/
    Ten "kaczy kaganiec" już kiedyś widziałam. Może i wygląda śmiesznie, ale to bardzo nieprzyjemne dla psa. Nawet pyszczka nie może otworzyć, nie wyobrażam sobie jak pies zniósłby to w wakacje, kiedy są upały :d
    Kuweta dla psa może to i nie taki głupi pomysł. Myślę, że mogłoby to posłużyć jako maty dla szczeniąt do nauki załatwiania się :)
    Pozdrawiamy; psotaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ludzie naprawdę się okropnie nudzą i wymyślają coraz to bardziej dziwne i mało przydatne wynalazki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale durnoty ;P tylko kuweta i winda mnie specjalnie nie dziwią, bo mogą się przydać, ale reszta.... masakra :D. Dobrze, że nikt tego nie kupuje w naszym kraju, bo strach by było wyjść na ulicę czy do kogoś do domu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wieszak dla psa na rower?!! Czego to nie wymyślą. Nawet nie wiedzialam, ze istnieja takie psie gadzety :)

    Pozdrawiamy

    wildjackjoker.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uśmiałam się w dużej mierze :D A ta kuweta myślę, że dla szczeniąt kwaratannowych dobra :p
    Pozdrawiam Jump in the sky :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahahahahaha xD Kupiłabym smycz kiełbae dla szpanu na wsi xD
    Chociaż ta "lala" jest dość dobrym sposobem by pies nie gwałcił zabawek dzieci.
    Pozdrawiam ze śmiechcem.
    ---------------------------------------------------------
    http://oczami-blue-merle-collieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio na pewniej grupie na Facebooku ktoś udostępnił ogłoszenie z olx. Jakaś kobieta szukała suczki dla swojego shih tzu. Z czystej ciekawości zaczęłam przeglądać komentarze... Ktoś nawet w komentarzu wstawił filmik jak takie małe cuś starało się pokryć Berneńczyka. Płakałam ze śmiechu i głupoty ludzkiej. W ogłoszeniu właścicielka kundla pisała, że pies musi się wyżyć i nie może patrzeć jak się męczy... Dodała także, że pies ma "niezły sprzęt". No po prostu brak mi słów :D

      Usuń
  10. Ciekawy wpis, sama znałam 3 gażety z tego, czego ludzie nie wymyśla o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A które gadżety znałaś ? Przyznam szczerze, że gdy szukałam gadżetów do tego postu to znałam smycze, okienko w płocie, kaczy kaganiec a nawet wideotelefon :) Reszta trochę bardzo mnie zdziwiła..

      Usuń
  11. Z tego wszystkiego to winda dla psa jest najlepszą opcją dla kogoś, kto ma dużego i schorowanego psa. No ale musi być bogaty, bo jak sprawdzałam to kosztuje milioooony monet. Cóż, u mnie na blogu również pojawił się podobny wpis już jakiś czas temu ;)
    Pozdrawiamy, Biscuit Life!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta winda to dobry pomysł, dla chorych zwierzaków.
    A wideotelefon, to nie jest jakiś fajny, bo głośnik zniekształca głos człowieka, a zapachu pies nie czuje. No i są jeszcze wideo rozmowy google oraz skype, więc trochę bez sensu ;)

    A smycz-pistolet? Może bym kupił...
    Co jeszcze jest ciekawe-lampa dla właściciela, około 12 000zł za takie coś http://www.whatshisname.co.uk/shop/#!/Good-Boy/p/23190906/category=0 o_0

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post!
    Co to za maluch się u Was na nagłówku pojawił?
    Pozdrawiamy J&J

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajnie Mini wyszła na nagłówku! Wiem, że nie powinnam zdradzać, ale wiem już z facebooka :P. Czekam na wpis o niej! <3

    OdpowiedzUsuń