piątek, 20 maja 2016

Aktywnie

 
Jakiś czas temu zaczęłam zapisywać swoje treningi na endomondo. Nie byłam do tej aplikacji przekonana i w dalszym ciągu nie zaufam jej całkiem. Dlaczego ? Jak to w aplikacjach czasami się myli. Kiedyś podczas biegu nie zapisało mi całego treningu tylko dystans 1.14 km... nie wiem dlaczego zapisało akurat tyle ale wiem, że poprzestawiałam sobie coś w telefonie wtedy. Podczas gdy dystans wynosi 1.14 km maksymalna prędkość wynosi 96.11 km/h. Jakim cudem ? Nie wiem... ale wiem, że nie zauważyłabym tego gdyby nie Jaro. Jak na razie na endomondo mam zapisane tylko 2 pełne treningi. Staram się biegać z Bonusem, ale jego kondycja wysiada. Często podczas biegu zastanawiam się jakim cudem ten pies ma tak słabą kondycję ? Przecież gdy jest spuszczony ze smyczy cały spacer biega tam i z powrotem. Zazwyczaj biegałam gdy pies był spuszczony ze smyczy i tylko na chwilę go podpinałam.
 
Dzisiaj odbyliśmy swój pierwszy trening... w którym w pełni uczestniczył pies. Nie został spuszczony ze smyczy nawet na sekundę. Jestem bardzo zadowolona z tego treningu bo przebiegliśmy 3.53 km w ciągu 24 minut. Biegniemy cały czas truchtem i chwilami cieszę się, że Bonus mnie stopuje. Do niedawna nie potrafiłam przebiec 1km jednym spokojnym tempem + żeby nie dostać zadyszki. Zazwyczaj zaczynałam za szybko - wiadomo najwięcej energii ma się na początku treningu, obecnie staram się biec jednym tempem i udaje mi się to. Dlaczego Bonus mi w tym pomógł ? Głównie dlatego, że leciał za mną (był już trochę zmęczony) i musiałam dostosować do niego tempo. Dlaczego to wszystko opisuję ? Bo chcę się pochwalić, że znaleźliśmy sport dla siebie, że nie tylko śpimy cały dzień. Chyba głównym powodem jest to, że chcę abyście i Wy zaczęli coś robić. Kiedyś sobie tłumaczyłam, że po co biegać ? Tylko się namęczę a i tak nic to nie wniesie do mojego życia... myliłam się i to bardzo. Obecnie ciągle myślę tylko kiedy znowu ruszyć na PGR'y aby pobiegać. Są dni kiedy pada i właśnie wtedy nie biegam. Nie mam ani specjalnego ubrania - biegam w jakiś legginsach + bardzo luźnej bluzce której nie muszę poprawiać co minutę.
  
 Jak na razie jestem zadowolona ze "współpracy" z Bonusem.  Zauważyłam znaczną poprawę jeżeli chodzi o skupienie na mnie i sylwetkę Kluski. Już za niedługo kupuję inne szelki do biegania + pas biodrowy. Prawdopodobnie za kilka miesięcy będzie recenzja ;)

Mam do Was pewną prośbę, mianowicie zagłosujcie w ankiecie (na pasku bocznym). Całego świata nie zbawię i na pewno nie każdemu będzie podobał się szablon, ale chcę aby przynajmniej większość z Was była zadowolona. Dużo osób mówi, że szablon bloga powinien podobać się najbardziej autorowi bloga, ja jednak uważam, że powinien podobać się czytelnikom. 

Pozdrawiamy Biały Krukk

14 komentarzy:

  1. Mi aplikacja działa znakomicie, chociaż już słyszałam złe opinie o niej. Może to kwestia telefonu? :)
    Bardzo dobrze, że znaleźliście sport dla siebie, w którym Ty czujesz się dobrze, a Bonus też ma pożytek - nie ma nadmiaru energii, chudnie no i spędza czas z Tobą. Zostaje jedynie czekać na recenzję! :)
    Pozdrawiamy; psotaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to w takim razie kupujemy jak najszybciej sprzęt ;)
      Telefon mam nowy (Huawei P8 Lite), ponoć innym na tym telefonie zawsze działa. Niestety bieganie ma również swoje wady - kontuzje itp. Ja właśnie takiej się nabawiłam i teraz modlenie się abym nie musiała zrezygnować z biegania :/ Chwilowo mam przerwę - kolano za bardzo boli, ale za to mamy jeszcze rower który ponoć odciąża kolana :D

      Usuń
    2. To życzę szybkiego powrotu do zdrowia, skoro tak Wam się to podoba to nie można rezygnować. Tak, rower to fajny zamiennik, rzeczywiście odciąża kolana. ;)

      Usuń
  2. Super, że znaleźliście coś dla siebie :) Ja niestety biegać za długo nie mogę, bo kontuzja kolana odzywa się po chwili takiej aktywności. Chociaż czasem mam ochotę zacząć biegać, ale może i my z Niko znajdziemy jakąś aktywność dla siebie. :D Jeśli chodzi o endomodno to mi działa bez zarzutu, zawsze ładnie mierzy trasę spaceru. Często spotykam się z opinią, że ta aplikacja gubi sygnał GPS, więc może dlatego wariuje? Hmm..

    Pozdrawiam i życzę miłego biegania :D
    with-astra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dzisiaj muszę przystopować z bieganiem - także kontuzja kolana :( Mam nadzieję, że chwila przerwy w bieganiu wystarczy i będę mogła do tego powrócić. No niestety endomondo czasami gubi u nas zasięg..

      Usuń
  3. U nas działa bez zarzutu. Nawet powiedziałbym że lepiej, u większości ludzi potrzeba do jej działania internetu a u nas nie.
    My jednogłośnie stwierdzamy, że długie wędrówki to jest to. Ja zdecydowanie jestem krotkodystansowcem w biegach, a jak wędruje to pies sobie swobodnie dobiera tępo.
    Teraz jeszcze znaleźć coś na mięśnie i będzie pełnią szczescia
    A wam życzymy powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie zawsze mam włączony internet w telefonie - choć często, i działa. Gdy apka nie chciała działać to było po jej aktualizacji więc może dlatego. U Bonusa jest całkiem inaczej, ma własne tempo. Ostatnio zbiegałam z górki, nagle wyskoczył kot przed nami i zaczęło się. Pies piszczy i ciągnie (akurat przed niebiegnięciem z górki przepięłam go na obrożę - miał być to raczej marszobieg), żeby Kluska się nie udusiła przyśpieszyłam jak najbardziej mogłam i nabawiłam się kontuzji :/

      Usuń
  4. U nas Endomondo w ogóle nie łapało sygnału, dlatego ja wybrałam Pedometer i z całego serca polecam! Niezłą prędkość osiągasz, skoro to aż 96 km/h :D. Zazdroszczę Ci takiej motywacji do biegania, kiedyś też zaczęłam, ale szybko straciłam chęci..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wiem... Jestem chyba mega szybka :') W przeszłości starałam się biegać o 7 w wakacje no ale nie wyszło - do czasu ;)

      Usuń
  5. Tak. Mi ta aplikacja też często źle działa. Kiedyś nie zapisała mi całego treningu (może to wina złego zasięgu) Mam zainstalowaną inną i ta działa prawidłowo. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na recenzje :D
    A tak poza tym to gratulacje wytrfałości c:

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam biegać razem z moimi czworonogami. Kiedyś jeszcze przy starszych wersjach androida ta aplikacja doprowadzała mnie do szewskiej pasji, ale to może wina samego systemu którego swoją drogą nie plecam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też od czasu do czasu używam endomondo, aczkolwiek miałam już przypadki, że się wyłączał, jednak było to przy starym telefonie, w nowym takich niespodzianek jeszcze nie odnotowałam ;) Zazdroszczę możliwości biegania, mi niestety nie pozwala na to zdrowie, za to bardzo chętnie chodzimy z Tośką na długie spacery :)

    OdpowiedzUsuń