piątek, 15 stycznia 2016

Podsumowanie wyzwania od Astora

Bardzo Was przepraszam za tą ciszę ale postanowiłam odpocząć od internetu.. bo to już podchodziło pod uzależnienie :/
Wyzwanie od Astora było wyzwaniem raczej łatwym, było dużo rzeczy które robimy dosyć często więc przejdźmy do podsumowania :)
  •  Naucz psa nowej sztuczki 100% - postanowiłam na początku popracować nad sztuczką wstydź się bo Bonus jakoś niezbyt wiedział o co chodzi, później opanowaliśmy sztuczkę podnieś, włóż i zostaw
  • Utrwal przywołanie 100% - na każdym spacerze zawsze bawię się w chowanego z psem i utrwalamy przywołanie,  więc z tym nie było najmniejszego problemu
  • Pójdź na 2 godzinny spacer przynajmniej 2 razy 80%
  • Uporządkuj psie rzeczy 10% - porządek w psiej szafie to nie nasza mocna strona ;)
  • Kup lub wykonaj zabawkę dla psa 100% - kupiłam zabawkę Trixie Ball Natural Rubber  niestety jest trochę za duża i Bonus się nią nie bawi :/
  • Przejdź 20 km w miesiąc 50% - Nie mam zielonego pojęcia ile przeszliśmy ale tak dodając "na oko" te kilometry to byłoby coś koło tego. 
  • Wyczesz dokładnie psa 100% - Gdybym Bonusa nie czesała to mój pokój byłby cały w sierści (chociaż przynajmniej miałabym miękki dywan)
  • Spotkaj się z innym psem 100% 
  • Zrób świąteczną sesję zdjęciową 0% - co prawda sesja była ale zdjęcia nie wyszyły
  • Upierz legowisko 100% - Bonus nie ma legowiska bo wiem że na nim nie śpi (miał wcześniej) więc wyprałam koc który zawsze leży na łóżku żeby Bonus nie chodził mi po kołdrze
  • Weź udział w psim konkursie 100% - wzięliśmy nawet w 5  ;)
  • Zacznij walkę z psim lękiem 50% - zajęłam się lękiem lękiem przed najstraszniejszym urządzeniem na świcie ODKURZACZEM !! ;P
Planowałam zrobić długii post po feriach zimowych które mi się właśnie rozpoczęły ale wyszło jak wyszło i nie chciałam żeby na blogu było aż tak długo cicho.
Stare, jesienne, lekko rozmazane zdjęcie :/
 

15 komentarzy:

  1. Zazdroszczę ferii! Mi się zaczynają dopiero 15.01!

    ----------------------------------
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas:
    juia9876543210.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio ? Ja wolę mieć później ferie bo 2 półrocze jest krótsze

      Usuń
    2. Rzeczywiście. Pocieszyłaś mnie!

      Usuń
  2. O, my też już ferie, u nas wyjazd się szykuje tylko trzeba uzupełnić zapasy

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo postępów :D My mamy ferie od 1 lutego :P
    Szczerze powiem, że nowy wygląd bloga jest o wiele lepszy, tamten był mało czytelny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, my również mamy już ferie :)
    Piękny wygląd bloga - po prostu profeska :P
    A wyzwanie - świetnie Wam wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten wygląd bloga jest o niebo lepszy! :D
    Gratulujemy postępów :))
    My mamy ferie dopiero od połowy lutego :P
    Pozdrawiamy; psotaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląd to sprawa Vertoliare ( http://costa-sbt.blogspot.com/p/projektowanie.html ), naprawdę bardzo dobrze teraz wygląda :)
      Oj, ja bym wolała mieć ferie w lutym..

      Usuń
  6. Fajnie, że wytrwałaś! :D Dzięki za udział w wyzwaniu, dobrze wam poszło! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, wyzwanie było łatwe więc szybko poszło ;)

      Usuń
  7. Większość się wam udała, więc super wam poszło :)
    My ferie w tym roku zaczynamy jako ostatni ;___;

    OdpowiedzUsuń
  8. My też już mamy ferie :) Fajnie, że udało Ci się zrobić tyle rzeczy z wyzwania, gratulujemy! Super zdjęcia :D
    http://cztery-lapy-jeden-nos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń