piątek, 28 sierpnia 2015

LBA #5

Zostałam nominowana przez

Pytania:
1. Prowadziłeś już kiedyś bloga ?
2. Jak często wyprowadzasz psa ?
3. Co ci najbardziej przeszkadza w obecnym psie ?
4. Twoje największe marzenie to... ?
5. Czy pies może żyć z kotem w zgodzie ?
6. Wierzysz w teorię dominacji ?
7. Jesteś za czy przeciw kastrowaniu/sterylizowaniu każdego psa bez uprawnień hodowlanych ?
8. Twój pies idealny. Jaki powinien być ? Jest jakaś rasa spełniająca te wymagania ?
9. Nad czym będziesz teraz pracować ze swoim psem ?
10. Gdzie śpi twój pies ? Dlaczego ?
11. "Rasy agresywne" istnieją takie ?

Odpowiedzi:
  1. Tak, nie jednego... Tylko jeden wypalił ale, no cóż byłam zmuszona go usunąć.
  2. Zależy, staram się minimum raz dziennie ale czasem ani mi się nie chce iść ani psu.
  3. To że jest uparty
  4.  Nauczyć psa pewnej rzeczy
  5. Jak nie jak tak (zdjęcie na dole)
  6. Nie wypowiadam się
  7. Za, w skrócie
  8. Nie mam takiego psa... i nie myślę o tym
  9. Na posłuszności
  10. W budzie, bo nie może w domu :P
  11. Nie, stary stereotyp. 
Nominuję:

Pytania:
  1. Oglądałeś/ aś spadające gwiazdy ?
  2. Jaki jest Twój ulubiony smak lodów ?
  3. Dlaczego akurat wybrałeś/aś tego psa ? (tego czyli twojego :D)
  4. Co robisz w wolnym czasie ?
  5. Jakiej sztuczki trudno było (albo jest) nauczyć Twojego psa ?
  6. Twój pies ma czipa ?
  7. Twój pies umie przejść tor agility? 
  8. Co lubisz ćwiczyć z psem w wolnym czasie ?
  9. Skąd pomysł na założenie bloga ?
  10. Jaką bajkę (tak bajkę typu np. pingwiny z Madagaskaru) lubiłeś/lubiłaś oglądać ? (a może nadal lubisz?)
 
A dzisiaj Johnny :D


2 komentarze:

  1. U nas zostałaś nominowana. Na pytania odpowiem w komentarzu, bo LBA trochę mi zasyfił bloga, tak więc:
    1. Nie, dowiedziałam się dopiero wieczorem, ale niezbyt mnie to ciekawiło :P.
    2. Czekoladowe, a z owocowych wszystkie, w sensie tych w postaci soku.
    3. Nie wybrałam go :P
    4. Uczę psa, siedzę w necie, do niedawna jezdzilam konno.
    5. Wskakiwanie na stopy, uczyłam kilka dni, poddałam się na rzecz uczenia samokontroli łap.
    6. Nie.
    7. Nie, nigdy nie próbowaliśmy, mieszkamy w bloku. Myślę nad pojechaniem w któryś weekend do psiego parku w Wawie, tam jest taki tor, może wyjdzie.
    8. Chyba największą przyjemność sprawia mi nasze amatorskie OBI.
    9. Powody:
    - jedna osoba mi to poleciła
    - poprawa składni
    - na fb nikt nie czyta dłuższych wpisów
    10. Pingwiny z Madagaskaru, Reksio, Tajemnice wiklinowej zatoki, dużo bajek, ale mało pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okey, dzięki... Ja nigdy ne przekonałam się do Reksia :/ Odpowiem na LBA za dłuższy czas bo teraz jestem drugi raz nominowana.

      Usuń