czwartek, 27 sierpnia 2015

LBA #4

Zostałam nominowana przez Rudy Kundelek

Pytania:

1. Książka ,czy film ?
2. Wolałbyś teraz adoptować psa ,czy kota ?

3. Masz psa ?

4. Jakie masz cele ?

5. Twoje niemożliwe do spełnienia marzenie to ...?

6. Wolisz sernik ,czy szarlotkę ?

7. Jak masz na imię ?

8. W którym miesiącu się urodziłeś/aś ?

9. Masz jakąś ulubioną cyfrę ?

10. Uważasz ,że czarny kot przynosi pecha ?

11. O czym będzie twój następny post?


Odpowiedzi: 
  1. Książka, choć nie pogardzę też dobrym filmem
  2.  Psa.... Koty, nie mają zazwyczaj przeszłości takiej jak psy czyli np. były bite... choć zdarzają się też takie przypadki
  3. Tak.. Każdy kto odwiedził mojego bloga już o tym wie :)
  4. Teraz mam jeden cel, ale ten cel jest główny... Mianowicie, moim celem jest spędzanie więcej czasu z swoim Śmierdzielem
  5. Kiedyś, jakaś osoba powiedziała "Nie ma rzeczy niemożliwych" i ja staram się tak myśleć
  6. Szarlotkę, nie lubię serników no chyba, że na zimno ale i tak za nimi nie przepadam.
  7. Patrycja
  8. W sierpniu
  9. Nie...i nie rozumiem rzeczy typu "ulubiona cyfra"
  10. Mam 3 czarne koty i jednego rudego.. najstarszy kot ma 3 lata i jakoś mi pecha nie przyniosły :D
  11. Będzie krótki, postaram się aby był także poważny. Jest to informacja.

Nominuję każdego kto przeczytał posta 

Moje pytania:
  1. Nastawiasz budzik czy zegarek na telefonie ?
  2.  Chodzisz w "kapciach" czy raczej nie ?
  3. Kiedy i gdzie najlepiej czyta Ci się książkę ?
  4. Jakie danie najbardziej lubisz ?
  5. Masz facebooka ?
  6. Jakie zwierzę chciałbyś/ chciałabyś mieć ?
  7. Lubisz pić kawę ?
  8. Kiedy masz imieniny ?
  9. Jaka rybka akwariowa najbardziej Ci się podoba ?
  10. Jaki masz problem związany z psem? (Jeśli nie posiadasz psa to ogólny problem lub z innym zwierzakiem)

Nasza nowa stylóweczka, kitka ;D


3 komentarze:

  1. W prawdzie nie bawię się w LBA i nie dodam posta na bloga, jednak chętnie odpowiem tutaj... ;)

    1. Zdecydowanie alarm w telefonie
    2. Przeważnie nie, jedynie zimą.. ;)
    3. Najlepiej czyta mi się książki w moim pokoju, kiedy nikt mi nie przeszkadza a pies leży obok mnie i się przytula
    4. Nie potrafie okreslić swojego ulubionego dania. Jednak uwielbiam dania włoskie
    5. Tak, mam FB
    6. Uwielbiam psy, ale chętnie wzięłabym do siebie jeża, szczurka, fenka albo lisa :D
    7. Lubię czasem napić się kawy ze znajomymi
    8. Imieniny mam 07.07 ;)
    9. Lubię neonki, ślicznie świecą
    10. Problem z psem..zdecydowanie brak skupienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha masz imieniny akurat w rocznicę ślubu moich rodziców.. Brak skupienia u psa - skąd ja to znam ?

      Usuń